Descriere: Sistem Mix 5v5 pentru CS 1.6, mod Fastcup disponibil + sistem de puncte + statistici in baza de date pentru conectarea la un panou ( DM pentru panel daca e cineva interesat )
Descarcare: https://github.com/ShadowsAdi/MixSystem
Nume: Sistem Mix CS 1.6
Versiune: 2.16
Link oficial: https://github.com/ShadowsAdi/MixSystem
Instalare:
1. Fisierul mix_system.sma il puneti in addons/amxmodx/scripting
2. Fisierul mix_system.amxx il puneti in addons/amxmodx/plugins
3. Intrati in fisierul addons/amxmodx/configs/plugins.ini si adaugati la urma:
4. Configurare configs/MixSettings.ini cu propriile credentiale ale bazei de date ( daca folositi sistemul de puncte )
Comenzi administrative (se tasteaza in consola si trebuie sa fiti administrator):
Comenzile administrative se pot configura din configs/MixSettings.ini, sectiunea [Commands Section], cat si accesul necesar pentru a folosi aceste comenzi
Comenzi publice (se tasteaza in joc prin apasarea tastei Y):
Comenzile publice se pot configura din configs/MixSettings.ini, sectiunea [Commands Section]
Module necesare (se sterge ; din fata modulului de mai jos; acestea le gasiti in fisierul amxmodx\configs\modules.ini):
- CStrike
- Fun
- SQLx
- ReAPI ( v5.24.0.300+ )
Versiuni GameDLL si ReHLDS compatibile:
- ReGameDLL ( v5.26.0.668+ )
- ReHLDS ( v3.12.0.780+ )
Informatii API
Sistemul dispune de un API destul de extins care ofera posibilitatea de a crea noi plugin-uri care sa functioneze in corelare cu datele oferite de sistem. Acest API se poate gasi pe GitHub
Alte informatii depsre sistem:
Acest sistem contine urmatoarele functionalitati:
Pe langa toate acestea ofer si sub-addonuri al acestui sistem care ofera:
Pentru probleme, imbunatatiri sau altele, se poate deschide un ticket pe GitHub, sectiunea "Issues".
Descarcare: https://github.com/ShadowsAdi/MixSystem
Nume: Sistem Mix CS 1.6
Versiune: 2.16
Link oficial: https://github.com/ShadowsAdi/MixSystem
Instalare:
1. Fisierul mix_system.sma il puneti in addons/amxmodx/scripting
2. Fisierul mix_system.amxx il puneti in addons/amxmodx/plugins
3. Intrati in fisierul addons/amxmodx/configs/plugins.ini si adaugati la urma:
Code:
mix_system.amxx
Comenzi administrative (se tasteaza in consola si trebuie sa fiti administrator):
Comenzile administrative se pot configura din configs/MixSettings.ini, sectiunea [Commands Section], cat si accesul necesar pentru a folosi aceste comenzi
Comenzi publice (se tasteaza in joc prin apasarea tastei Y):
Comenzile publice se pot configura din configs/MixSettings.ini, sectiunea [Commands Section]
Module necesare (se sterge ; din fata modulului de mai jos; acestea le gasiti in fisierul amxmodx\configs\modules.ini):
- CStrike
- Fun
- SQLx
- ReAPI ( v5.24.0.300+ )
Versiuni GameDLL si ReHLDS compatibile:
- ReGameDLL ( v5.26.0.668+ )
- ReHLDS ( v3.12.0.780+ )
Informatii API
Sistemul dispune de un API destul de extins care ofera posibilitatea de a crea noi plugin-uri care sa functioneze in corelare cu datele oferite de sistem. Acest API se poate gasi pe GitHub
Alte informatii depsre sistem:
Acest sistem contine urmatoarele functionalitati:
- Setari 100% programabile dintr-un fisier extern ( de la numele comenzilor din chat / consola pana la armele jucatorilor in timpul rundei de tip incalzire a.k.a WarmUP )
- Comenzi pentru:
- Pornirea / Oprirea mix-ului
- Pornirea rundelor de incalzire
- Pornirea rundei de cutite
- Deschiderea / Inchiderea chat-ului
- Parolarea serverului
- Scoaterea parolei serverului
- Mutarea tutor jucatorilor la spec
- Mutarea jucatorilor la echipele CT / T / SPEC
- Pornirea / Oprirea demo-ului pe un anumit jucator
- Vizualizarea topului jucatorilor
- Pauza rundei
- Rundele de incalzire pot fi de doua tipuri:
- 1. jucatorii primesc doar bani la fiecare spawn pentru a isi alege armele favorite.
- 2. arme pentru fiecare echipa ( implicit AK47 + Deagle pentru jucatorii din echipa TERRO / M4A1 + Deagle pentru jucatorii din echipa CT ) restricionand accesul al cumpararea altor arme
- Mix-ul poate fi pornit doar daca in fiecare echipa se afla 5 jucatori, 10 in total.
- In timpul mix-ului pot fi doar 5 jucatori in fiecare echipa ( pentru a evita perturbarea jocului de catre alti jucatori ).
- Demo automat la pornirea mix-ului cu diferite setari:
- 1. Demo-ul porneste avand numele hartii curente.
- 2. Demo-ul porneste avand numele setat intr-o alta setare.
- 3. Demo-ul porneste cu numele setat de catre un admin folosind comanda de pornirea a demo-ului.
- Fisiere de tip configurare ( .cfg ) pentru:
- Pornirea mix-ului
- Oprirea mix-ului
- Inceperea prelugirilor
- Posibilitatea de a seta numarul de runde necesare pentru ca o echipa sa castige mix-ul / prelungirile
- Posibilitatea de a seta scorul de la care sa inceapa rundele de prelungiri
- Posibilitatea de a seta cate runde sa se joace in prelungiri pe ambele parti
- Limitarea jucatorilor in fiecare echipa ( maximul de jucatori permis intr-o echipa in timpul mix-ului este 5, deci nu mai pot intra si alti jucatori pentru a deranja ceilalti jucatori )
- Modul FastCUP ofera o experienta asemanatoare cu a mix-urilor de pe platforma FastCUP ( in momentul in care adminul porneste mix-ul, incepe automat runda de cutite, echipa castigatoare fiind anuntata in chat si avand dreptul sa isi aleaga in ce echipa doreste sa inceapa meciul )
- Contine un dictionar in care puteti modifica orice mesaj legat de acest sistem
- Sistemul de punctaj cat si modul FastCUP sunt optionale, putand fi activate din codul sursa
- Sistemul de punctaj ofera:
- Posibilitatea de a seta cate puncte doriti ca jucatorii sa primeasca / sa li se scada in diferite evenimente:
Legenda: + = adaugare puncte / - = scadere puncte- Ucidere normala +/-
- Ucidere prin cap ( headshot ) +/-
- Ucidere normala cu cutitul +/-
- Ucidere prin cap cu cutitul +/-
- Ucidere folsind o grenada HE +/-
- Sinucidere -
- Plantarea bombei +
- Explodarea bombei +
- Dezamorsarea bombei +
- Ace +
- Semi-Ace +
- Echipa castigatoare +
- Posibilitatea de a seta cate puncte doriti ca jucatorii sa primeasca / sa li se scada in diferite evenimente:
Pe langa toate acestea ofer si sub-addonuri al acestui sistem care ofera:
- In momentul in care un jucator se deconecteaza in timpul mix-ului si nu se reconecteaza timp de 5 minute ( implicit, dar se poate modifica ) primeste ban 30 de minute ( implicit, se poate modifica ) si i se scad 20 de puncte ( implicit, se poate modifica ).
- Statisticile jucatorilor si inserarea informatiilor despre meci intr-o baza de date ( Win-uri, Lose-uri, Statistici de baza, progresul meciului etc.)
Pentru probleme, imbunatatiri sau altele, se poate deschide un ticket pe GitHub, sectiunea "Issues".